Lima

3 juni 2014 - Lima, Peru

Weer een nachtbus,.. weer kapot.. Jen (ontmoet tijdens de Huaraz hike) heeft zich bij de groep gevoegd wat ons tot 6 personen maakt. Met ze alle aangekomen in de enorme stad Lima. We verblijven in een buurt genaamd miraflores. Onmiddelijk wordt het duidelijk dat er enorm veel geld zit in deze buurt. Beamer, benz and bently overal dus het voelt weer een beetje als Europa. Aangezien er in grote steden altijd groots gefeest wordt hebben we besloten om gelijk maar de stad te ondekken met een gratis walking tour. Op deze manier hoeven we dit niet te doen met een flinke kater! Walking tour was helaas geen reet aan, maar toch iets van de stad gezien.

Eerste avond uit gegaan in een salsa bar omdat dit de enige tent was die volk had op een dinsdag avond.. Bleken onze heupen toch niet heel soepel, maar wel een vermakelijke avond gehad.

De dagen erna heeft zich dit herhaalt en eigenlijk hebben we niet heel veel van Lima gezien. Wel zijn we nog even naar het strand van Lima gegaan, wat voor zon grote stad een zeer mooi strand is. Verder hebben we een taxi chauffeur betaald om ons anderhalf uur door Lima te rijden. Dit was zeer vermakelijk en we hebben vele buurten van Lima op deze manier kunnen ontdekken.

Na vier dagen feesten en een beetje door de stad dwalen hadden we het wel weer gezien en zijn we in de bus gesprongen naar Huacachina.

1. Jouw Vader:
    18 juni 2014
    Goeie beslissingen nemen is ook een kunst ! prima zo ! x pap