Quito

5 mei 2014 - Quito, Ecuador

Voor een klein bedrag zijn we met onze lift zijn we savonds in quito aangekomen. Volgende dag zijn we naar een groot luxe winkel centrum gegaan om alle spullen te kopen die ik al op mijn trip was verloren of die we nodig hadden; hoofdlamp, waterfles, buffy, schoenen, vest, speaker. Daarna in secret garden hostel ingecheckt om een feest te bouwen met 10 amerikaanse chicks die we bij het huis avond maal hadden ontmoet. Uiteindelijk met 6 meiden naar een uitgestorven bar gegaan maar ons uitermate vermaakt door de aangename man-vrouw ratio.

De dag erna een walking tour gedaan om de geschiedenis van quito te achterhalen om ons daarna alweer op te laden voor ladies night (kan je natuurlijk niet aan je voorbij laten gaan). Brak wakker worden, optijd uitchecken en met volle rugtassen het openbaar vervoer in om naar de bus terminal te gaan richting banos. Dit kan natuurlijk niet allemaal goed gaan en we kwamen daarom aan op de verkeerde terminal. Quito is een enorme stad dus dit koste ons een extra bus van een uur om van de noord naar de zuid terminal te komen. Vanaf daar de bus gepakt naar banos.

1. Jouw Vader:
    9 juni 2014
    Hi Bas Quito ! Jullie krijgen de groeten van Peter Schaad, hij denkt vaak met jullie mee. Ik wil Jeroen een kleine verrekijker meegeven voor hem een en voor jou een, beiden 7 x 40 (7 x vergroten met een lens aan de voorkant van 40 cm doorsnee). Ik er 3 kopen op de rommelmarkt in Egmond. In zeer goede staat. Ik heb de ouders van max geinformeerd dat Jeroen er aan komt ! Zij kijken wat zij kunnen meegeven. Lieve zoon take care ook met al die chicks (!) want je weet maar nooit. (Misschien komen ze wel naar delft toe...) Jeroen is nu naar Parijs vertrokken. Met Amma zijn wij bang dat haar einde nabij komt. Na een lang en mooi leven en haar verjaardag op 17 juni aanstaande weet ik niet of zij 94 jaar mag of zelf dat wel wil worden.
    Ada en ik hopen haar woensdag (overmorgen, 11 juni te bezoeken) Dag mijn kerel groeten en liefs ook van Ada, ook voor max een klap op de schouder (IKODS), Je Pa !