San Gil

4 april 2014 - San Gil, Colombia

Vanaf Bucaramanga hebben wij een twee uur durende busrit genomen naar San Gil (paradijs voor extreme sporten). Deze busrit was een aardige hel aangezien deze dwars door de bergen ging. In San Gil waren we beide half bakken waardoor we weinig van de stad hebben gezien. San Gil is een klein dorpje wat in een dal ligt, hierdoor heeft het enorm stijle straten. Het hostel had een geweldige view over de stad, helaas waren wij de enige backpackers. Volgende dag zijn we gaan paragliden. Ik wilde liever gaan raften, maar hier waren niet genoeg mensen voor. Paragliden was een gave ervaring, maar niet iets om vaker te doen. Geweldig uitzicht over de hele valei maar er zit weinig spanning in. Wel heel gaaf om met de gieren in de thermiek mee te vliegen. Mijn tocht eindigde met wat acrobatics wat mijn maag niet op prijs stelde. Hierna heb ik even alles ondergekotst, de kotszakjes, de gear, mijzelf en de instructeur. Hij vond dit natuurlijk geweldig. Na een goede lach zijn we terug gegaan naar San Gil om daar de bus te pakken naar Guatape, een plaatsje vlakbij Medellin.

1. Jouw Vader:
    19 april 2014
    Gotsamme jullie hebben wel lef zeg !
    Weer een nieuwe experience toch ?
    Je hebt je zelf overtroffen Bas, ik zie dat je even de tijd nam om die oude verhalnem ook nog ff door te sturen, alles weer compleet ! TOP. Wij genieten hartstikke met jullie mee, hartelijk veel Liefs, je pa en Ada. groeten ook voor Max, wat een mooie reisgenoot heb jij zeg ! Hij kent jou ! Door en door, prima zo !