Cali

19 april 2014 - Cali, Colombia

Zaterdag 19 april in Cali aangekomen, de Salsa hoofdstad van Colombia. Natuurlijk weer is helemaal gesloopt door het weinig/niet slapen door de kaap actie van de tent door bas en een busrit waren we niet echt klaar voor de zaterdag avond. Zaterdag avond optijd naar bed gegaan om de volgende dag wat salsa lessen te volgen. Uiteraard was er uitgerekend die dag geen salsa lessen door de holy week of zondag dus dat kon niet door gaan. Aardig chagerijnig door de stad gelopen om er achter te komen dat we er een geen reet aan vonden. De stad voelde onveilig aan en het weinig touristisch te bieden. Toen we terug kwamen in het Hostel kwamen we er toevallig achter dat het 4-20 (4 april) was en dat er een grote groep mensen zou verzamelen in een parkje even verderop. 10 minuten later zaten we met zon 150 Colombianen op een grasveld te roken en hebben we een geweldige middag gehad. Daarna een belachelijk goede Pasta pesto gekookt met een recept uit een restaurant en de dag toch goed afgesloten. We wouden zo snel mogelijk weg uit Cali en dat zouden we dan ook de volgende dag doen.