Santa Marta

28 maart 2014 - Santa Marta, Colombia

Na de trip zijn we gedropt in Santa Marta. We zijn daar rond 4en aangekomen en zijn gelijk onder de douche gesprongen. Even avondeten gehaald bij een goedkoop tentje, een driepersoons pizza, en vlak daarna het bed ingedoken. De volgende dag waren we nog steeds best wel gesloopt van de trail en zijn we enkel met een van de gidsen (Gabriel) door Santa Marta gelopen. Gabriel had echter de vorige nacht niet geslapen en had een flink neus feestje gehouden in combinatie met alcohol. Des al niet te min heeft hij ons de weg kunnen wijzen naar een lokaal winkeltje om een vislijn en haken te kunnen kopen. De volgende dag gaan we namelijk naar Park Tayrona; een enorm natuur park met parelwitte stranden waar we in hangmatten kunnen slapen. Het eten in dit park is echter enorm duur dus we gaan proberen vis te vangen om de kosten te drukken. Bovendien gaan we 1 backpack helemaal volstouwen met eten en water om minimaal drie dagen te kunnen overleven. In de middag zijn we nog even door stad heen gelopen. Prima stadje met het strand op 5 minuten lopen van het hostel en een leuk park. Verder weinig te beleven dus de bus in en door naar Tayrona Park.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl